Until Jannah

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, 5 April 2009

Meow..Meow

Comel kan? Memperkenalkan kucing jiran sebelah...nama diberi...BOBOY (apsal nama macam anak sepupu?).Gambar diambil beberapa bulan lepas.Sekarang Boboy dah besar, dah ada peneman.Suka main dekat ngan Gazebo rumah kami.Suka sangat kalau kita main2 dengan kucing ni..Eiii...Geram.Rindu kat boboy.Walaupun hakikatnya kucing jiran sebelah tapi tetap nak main juga.Sebelum ni jiran sebelah ada kucing parsi ..PAK LAH namanya..tapi dia hilang..mungkin dicuri atau merajuk sebab kena marah (tak jumpa jalan balik).Kat leher siap ada loceng.Macam DORAEMON..harga masa jiran beli saiz kecil ini lebih kurang RM 1k..kucing..kucing..



No comments:

Post a Comment