Thursday 11 June 2009

Debaran yang kian terasa

Hari ini merupakan hari yang paling mendebarkan dalam hidup saya.Perasaan debaran ini juga saya rasai ketika nak masuk universiti,mula-mula masuk sekolah dan bila masa melangkah masuk ke dewan peperiksaan.Walaupun riak muka gugup dan gementar cuba saya sembunyikan tetapi adrenalin dalam badan bertindak lebih pantas dan tidak dapat menyembunyikan debaran yang saya rasakan.

Sejak pukul 9 pagi, diri ini setia melayari internet dan pada setiap jam saya cuba memeriksa keputusan peperiksaan semester keempat yang lalu di portal pelajar.Namun setiap jam itu juga jawapan menghampakan.Keputusan masih belum dipaparkan di portal walaupun sudah menunjukkan pukul 5 petang.

dup..dap..dup..dap..Niat di hati nak tengok keputusan lepas Maghrib tapi ditangguhkan sebab portal tidak boleh dilayari.Jadi,usai Isyak saja terus buka portal tapi web page cannot displayed plak.Hati berdebar sangat-sangat.ada dalam 2-3 kali saya berulang alik ke tandas..sakit perut ...terlalu berdebar.

Debaran berakhir melhat keputusan peperiksaan dan secara rasminya berakhirlah semester keepat dengan rasminya dan rasminya permulaan semester kelima.ALHAMDULILLAH,keputusan memuaskan walaupun tidak seperti yang diharapkan.Anugerah Naib Cancelor masih menjadi buruan...

2 comments:

  1. Tahniah!! kejayaan pasti mengiringi setiap insan yg tidak jemu utk berusaha...

    ReplyDelete
  2. Thanks Syahmi..Alhamdulillah..Best of Luck for you!

    ReplyDelete

2017 new coming post

MasyaAllah, dah hampir 2 tahun rupanya tak berblog.Diam seribu bahasa.sebab aktif di FB sepanjang tahun lepas.Blog tinggal menyepi.Ni nak me...