Tuesday 21 July 2009

Father-Daughter Day Out


Akhirnya dapat juga tengok Transformer:Revenge of the Fallen.Tiba-tiba ayah setuju nak tengok wayang.Mula-mula pergi Jusco Seremban 2 nak tengok tapi bila dah sampai kaunter,boleh plak full house untuk tayangan pukul 11.Maka kami berkejar ke Terminal 2..MBO Cineplex untuk masuk tayangan pukul 12:30 tengahari.Memandangkan tak banyak kedai dibuka kat Terminal 2 ni,jadi kami pun keluar ke bandar seremban pusing-pusing.


Father -Daughter Day out..tak pernah buat.sebab saya sorang je ada kat rumah,jadi berdua je pergi movie.Ibu tak suka tengok wayang,jadi dia memilih untuk duduk di rumah saja.
Kepada anak-anak ayah di luar sana,luangkan masa bersama ayah kita kerana ini saja waktu yang kita ada.Waktu kita singkat..gunakan sepenuhnya.

Kepada ayah,terima kasih untuk segalanya.You are the best father in the world and i am the luckiest person on the earth to have a father like you.

No comments:

Post a Comment

2017 new coming post

MasyaAllah, dah hampir 2 tahun rupanya tak berblog.Diam seribu bahasa.sebab aktif di FB sepanjang tahun lepas.Blog tinggal menyepi.Ni nak me...