Until Jannah

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, 22 July 2009

Bila mereka mula berdiet

A : "Aku tak makan la malam ni..on diet..makan roti je"

B: "Kau pulak nak makan tak?"

C: "Aku pun diet.Tak makan malam ni"

Dalam hati..takkanlah nak diet juga saya yang dah kurus ni.Ish..ta boleh jadi.Tak boleh masuk persatuan diet diorang.

"Tak yah lah diet Nisa, awak dah slimworld...makan je la.Tak yah nak control-contol."

Aduyai.bila ada housemate yang mula berdiet,kita ni pula yang risau.Nak makan ke tak nak makan jadi serba salah.Balik rumah ibu dah marah-marah suruh makan multivitamin penambah selera.Bila balik rumah sewa , housemate pula ada rancangan berdiet..satu naik naik badan..satu nak turun badan.aku makin keliru.

Jam tangan Cik Nisa dah semakin longgar.Kalau ikut timbangan minggu lepas,berat badan turun 2kg..senang sangat turun tapi susah sangat naik.Macam mana la nak naik berat badan ni..Fikir-fikir..yang penting tak boleh tinggal makan.

No comments:

Post a Comment