Until Jannah

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, 23 May 2010

Treat Advisor - Advisee at JB


Pertemuan hati ke hati advisor advisee di Johor Bahru.Setelah sebulan VIVA melabuhkan tirai,akhirnya advisee tertumpu bertemu semula dengan advisor untuk pertemuan menyayat hati.Aduh,ayat tangkap muat.

Dengan semangat yang kental,hanya Cik Nisa dan tiga lagi rakan yang berjaya hadir ke majlis belanja membelanja ini.Yang lain tidak dapat hadir atas pelbagai halangan yang tidak dapat dielakkan.Nuriza hampir berjaya ke JB namun tayar motornya pancit ketika dalam perjalanan ke stesen bas.
Hanya empat orang yang berjaya sampai ke destinasi.Setiap yang hadir mempunyai kisah tersendiri untuk sampai ke JB.




Ini orang yang sanggup menduga lautan dan mengalihkan bukit demi tujuannya.Satu kerja gila ,tapi telah dilakukannya.Menuju ke JB dengan menunggang motosikal selama 4 jam 30 minit






Memilih keretapi sebagai pengangkutan termudah ke JB.Perjalanan yang memakan masa 5 jam memang berbaloi dengan penantian buah hati di hujung hari kan?








Cik Nisa memilih pengangkutan paling selamat.Menaiki bas PLUSLINER yang mengambil masa 3 jam 30 minit masa perjalanan.Cara paling mudah.



Gathering paling best.Puan Suhana belanja kami semua di Fish Manhattan Market di Jusco Tebrau City.The biggest Jusco in Asia!Pilihan yang terbaik.Semua sedap dan mengenyangkan.Dapat jugak gift dari Puan,buku untuk bekalan masa hadapan.Segan la pula rasanya kami datang dengan perut dan tangan kosong.Apapun,we have a great time!

Jutaan penghargaan diucapkan kepada Puan Suhana atas sumbangan waktu dan tenaga dalam mendedikasikan ilmu kepada kami semua.Kami akan hubungi puan selalu.Terima kasih atas nasihat dan tunjuk ajar puan selama ini.Ia tidak hanya berakhir di sini.Sebaliknya ia hanyalah permulaan bagi suatu pengakhiran.

Cik Afifah Abd Hamid,terima kasih atas layanan mesra di rumahmu.First Class lah..Lain Kali confirm Cik Nisa datang lagi.

Kepada rakan seperjuangan,walauapapun kisah kita di masa hadapan,teruskan lah berhubung.Harap semangat setiakawan ini berkekalan selamanya.

2 comments: