Sunday 2 January 2011

Dua Ribu Sebelas


Posing kat kampung


Tahun 2011 menyingkap tirainya. Perkara teratas dalam senarai tahun 2011

  • Menghadiri majlis perkahwinan Fadilah Jamaludin




    Tahniah Fad atas pernikahan kamu. Ramai juga rakan-rakan yang hadir bagi memeriahkan majlis.Namun saya tidak berkesempatan bergambar dengan rakan yang lain memandangkan perjalanan ke rumah pengantin yang agak jauh.Dari Seremban singgah KL terus ke Kapar. Siap boleh solat jamak lagi.Apapun yang penting bergambar dengan pengantin adalah satu kemestian walaupun hanya dengan pengantin perempuan.(Tak sempat jumpa Cik Sol and Eira-sangat sedih-next time yea)




Pada malam yang sama buat family dinner gathering. Cuba makan kat restoran baru dekat seremban 2.Kedudukannya berhadapan Jusco Seremban 2 dan bertentangan dengan sebuah restoran Cina.
Menu Recommended
  • Ikan masak asam nyonya
  • Kailan Oyster
  • Sotong Black Pepper

Nak tulis banyak-banyak kat entry meleret pula.Uihhh..esok dah start keje balik.Genap 6 bulan saya bekerja di situ..Mudah-mudahan dapat memulakan kerja dengan semangat baru.Azam tahun baru? Yes..i'm still listing it. But this morning, tergelak besar baca komen kawan kat Group Alumni MPP.


    Aman..Aman..Nantikan lah mana-mana kad jemputan.Takkan ku lupa andai ada undangan

No comments:

Post a Comment

2017 new coming post

MasyaAllah, dah hampir 2 tahun rupanya tak berblog.Diam seribu bahasa.sebab aktif di FB sepanjang tahun lepas.Blog tinggal menyepi.Ni nak me...