Friday 30 April 2010

kanak-kanak milenium

Memenuhi jemputan itu wajib bukan? Memandangkan pak cik aku telah menjemput kami sekeluarga ke jamuan hari jadi anak-anaknya,maka beramai-ramailah kami bertiga ke rumah beliau di Petaling Jaya. Buat pertama kalinya kami tidak sesat untuk ke sana. Majlis ini seperti tempat berkumpul keluarga. Inilah muka-muka anak sepupu yang hampir Cik Nisa tak dapat nak cam nama setiap sorang.Alahai , ramai benar
Ini zaim.Mesti terbuka mulut ..dengan rambut kerinting.Nganga luas-luas.Nasib tak masuk lalat.





Kanak-kanak zaman sekarang.Ketagih Siber. Semua dok berkumpul main game termasuk yang diraikan. Teknologi dan Kanak-kanak tidak dapat dipisahkan. Sungguh melankolik.



Ini yang paling tak ingat sekali. Disebabkan yang kecil tu baru sahaja besar dan sorang lagi tu pendiam.Jadi menjadi alasan untuk tidak mengingat nama?What a mak cik.


Ini Umaira.Sesuai dengan namanya.Pipi kemerahan.Dalam gambar macam tak berapa fotogenik tapi in real memang comel sangat.Orang kelantan panggil ala-ala 'Jangok'..Cantik dan comel la..



Ini pula kakak kepada Umaira.Emm..Sarah kot ke Dina?aduh.keliru dengan yang lagi sorang.Budak ini dah pandai nak buat aksi-aksi gila di kamera.Still look cute and adorable.


No comments:

Post a Comment

2017 new coming post

MasyaAllah, dah hampir 2 tahun rupanya tak berblog.Diam seribu bahasa.sebab aktif di FB sepanjang tahun lepas.Blog tinggal menyepi.Ni nak me...