Thursday 9 June 2011

BFF Contest Siri 2

Memandangkan sambutan hangat untuk siri 1 bff contest, eightDesign Boutique telah menganjurkan BFF contest untuk kali kedua dan kali ini di datangkan dengan hadiah yang sangat lumayan sehingga bernilai lebih RM 4 ribu!

Walaupun gagal dishortlist pada siri 1, namun saya mencuba nasib untuk siri kedua pula dan Alhamdulillah telah dishortlist antara peserta yang boleh di'like'. Jadi saya telah memilih gambar bersama teman rapat ketika zaman universiti berdasarkan gaya yang boleh dikateorikan sebagai 'luar biasa'.Tambahan pula, saya telah mengarang sajak yang lahir dari isi hati mengikut apa yang telah saya lalui bersama teman teman. So, marilah vote. Blog ni dah lama sepi tapi bagi sesiapa yang terlintas untuk baca blog ini. Sila support saya dan bff serta ikuti langkah berikut:

*Pastikan anda membuka FB terlebih dahulu

Step 1 :

Sila tekan butang 'LIKE' pada http://www.facebook.com/eightdesigns


 

Step 2:

Like my Pic with BFF

http://www.facebook.com/?ref=home#!/photo.php?fbid=10150190897365808&set=a.10150181630375808.300271.130763970807&type=1&theater


 

Step 3:

Copy Paste step 1 & 2 serta sebarkan pada yang lain.

 
 

Sumbangan dan sokongan like anda semua amatlah dihargai

No comments:

Post a Comment

2017 new coming post

MasyaAllah, dah hampir 2 tahun rupanya tak berblog.Diam seribu bahasa.sebab aktif di FB sepanjang tahun lepas.Blog tinggal menyepi.Ni nak me...