Wednesday 22 June 2011

Jejaka Pilihan

A : Hanisah, u dah bertunang ke? siapa jejaka pilihan tu? ke i yang outdated? oommmggg!!

B : Aku puaslah dok belek-belek FB kau cari siapa jejaka pilihan kau.Mana tau dok terselit kat mana-mana gambar ke.

Kenyataan rasmi : Saya belum bertunang tetapi sudah dirisik beberapa bulan yang lalu. Dia seorang yang sederhana dan buat ketika ini empunya diri masih kekal misteri. Bagi kalangan teman rapat, sudah diberitahu. Dan sudah tentunya ada beberapa orang telah melihat beliau dari FB (kerana saya sendiri yang link FB beliau kepada mereka).

Saya telah temukan housemates saya dengan beliau dan alhamdulillah menerima reaksi postif. Doakan beliau yang terbaik untuk saya dan doakan supaya saya dan beliau boleh bercinta sampai syurga. Semoga ke syurga FIRDAUSi hendaknya..

No comments:

Post a Comment

2017 new coming post

MasyaAllah, dah hampir 2 tahun rupanya tak berblog.Diam seribu bahasa.sebab aktif di FB sepanjang tahun lepas.Blog tinggal menyepi.Ni nak me...